5308 opiniowanych anonsów
Ostre pieprzenie z analny, WARSZAWA
Marek, 16.04.2019
Zabójczo fajne doznania spotkanie w pełni zadowalające
Oliwia, ZIELONA GÓ
Walery69, 15.04.2019
Cudowna dziewczyna i godna polecenia! Ciągnie tak że widzisz gwiazdy i wychodzisz na nogach z waty ;-D Fotki spoko ale w realu wygląda jeszcze fajniej. Będę wracał na bank!!
iza i ola, SOSNOWIEC
Bodex41, 11.04.2019
Wspaniała w każdej postaci inteligencja dbanie o klienta lubiąca seks zmiany pozycji według klienta miła rozmowa taka jest IZA naprawdę warto spędzić z nią miłe chwilę
Szalona Ruchawica Akcja10, WARSZAWA
koneser, 08.04.2019
No nie zła jazda! Przyjemnie i ślisko:) super dupa , przy analu jęczy nie samowicie! Ale pomieściła mojego drąga wpadnę znow
Oliwia, ZIELONA GÓ
zenek2019, 02.04.2019
Polecam każdemu! Sex bajeczny. 10/10 lodzik. Sex 10/10. autentycznosc zdjęć 10/10. Chata 10/10. Odwiedz Pułtusk a będziesz gwiazdą na zawsze.
BAŚKA, WARSZAWA
slowny, 31.03.2019
paczuszku jestes wspaniala
Lilith Supernatural Domin, BIAŁYSTOK
Aron, 26.03.2019
Niesamowita polecam
Cud Miód Malina bez Fochó, WARSZAWA
anathebest, 22.03.2019
Znów zawitałem do mojej gwiazdy. Od lizania dziurek boli mnie język. Jesteś boska.
Niedepilowana cipka, WARSZAWA
Tomasz Stryjniak, 10.03.2019
lizalem pol godziny cipke i dupke po czym weszlem w odbycik i wystrzelilem z radoscia nie rozumiem tych co nie lubia lizanka zarosnietych muszelek
Szalona Ruchawica Akcja10, WARSZAWA
Koneser, 06.03.2019
No niezła i jazda z nią
Szalona Ruchawica Akcja10, WARSZAWA
Rafał , 06.03.2019
Niezła cipa
agnieszka, SOPOT
matjas, 04.03.2019
super serwis i fajna dupcia polecam
Dyskretna Mężatka, LUBLIN
Fan, 01.03.2019
Mam nadzieje ze wrocisz do Lublina
Latynoska analna pupa, WARSZAWA
marmic, 24.02.2019
zostałem Twoim wielbicielem :-)
Lolitka, WROCŁAW
lol, 17.02.2019
:)
Lilith Supernatural Domin, BIAŁYSTOK
Kobra, 15.02.2019
Fajna dziewczyna
Latynoska analna pupa, WARSZAWA
marmic, 12.02.2019
Figura bajka
Gorąca Kotka, OPOLE
Ju, 11.02.2019
Byłem ostatnio i sex super :) wracam do ciebie w czwartek skarbie ;*
Tani pszelot u Agaty, TORUŃ
Tomasz Stryjniak, 09.02.2019
PRZEMIŁA OCZEKUJ MNIE !!
Rusłana 64 5h-400zl., WARSZAWA
marmic, 08.02.2019
Ta Pani poprostu jest bomba
Maja naturalny Biust, WARSZAWA
Roberto , 02.02.2019
Mila zadbana oraz bardzo ładna dziewczyna, dobrze zna się na rzeczy nie stawia oporów a przedewszysykim współpracuje i jest otwarta na propozycje. Polecam
DOJRZAŁA PUSIA, ELBLĄG
edward, 31.01.2019
Super suczka.Zabawa na max.
Trans Roxana Głębokie Gar, ŁÓDŹ
Kamil, 23.01.2019
Miła, uśmiechnięta duza dziewczynka, ciasna dupka i cudowne obciaganko. Uwielbiam Cię Roksana i wracam w przyszłym tygodniu do Ciebie :*
Miss nastolatek, WARSZAWA
Felo, 08.01.2019
Polecam fajna dziewczyna
Gorąca Kotka, OPOLE
Tomasz Stryjniak, 25.12.2018
Byłem z Madzią dwa razy po 1.5 godziny to co dała mi ta cudowna kobieta to przechodzi ludzkie pojecie...Anal w najlepszym wykonaniu sama sie dopychala sie o lozko bym poczul ja bardzo gleboko...pissing w jej słodkie usta z połykaniem nektaru....mrrrrrr...to bajka. Rowniez sex klasyczny to mistrzostwo świata. Gorąco polecam. Dzie
Lilith Supernatural Domin, BIAŁYSTOK
danek, 21.12.2018
super
Alicja prywatnie, INOWROCŁAW
Mario, 21.12.2018
Bardzo inteligentna i piękna kobieta ... 186 cm w szpilkach,gdzie smukłe długie nogi przyciągały wzrok każdego mężczyzny ale i kobiet ;) podczas spaceru po Wrocławskim rynku ... Spotkanie w klimacie GFE - Bajka Buziak
Zjawiskowa Kobieta, WROCŁAW
Tomasz Stryjniak, 19.12.2018
Byłem jakiś czas temu, dziewczyna bardzo kontaktowa, stara się, straszna gaduła ;) ale to odpręża :)
Nova 18kaBiust6 Wstydzę s, WARSZAWA
Koneser, 14.12.2018
Odlot
Rusłana 64 5h-400zl., WARSZAWA
marmic, 13.12.2018
stu procentowa samica
Randka z Anią, WARSZAWA
brat Pit'a, 12.12.2018
super masaż, miła atmosfera, interesująca kobieta..
Masaż , TORUŃ
tuptuś, 12.12.2018
!!! bajka...
Hot Pussy, WARSZAWA
harleyD, 05.12.2018
Świetne spotkanie z normalną kobietą!!! Pozdrawiam :)
Zmysłowa Jowita , WARSZAWA
miguel s, 01.12.2018
Masaż rewelacja!!! Uwaga! Jowitka uzależnia.
Lilith Supernatural Domin, BIAŁYSTOK
NY, 30.11.2018
Podobalo mi sie bede wpadal czesciej
Perwersyjna, LUBLIN
Rysiu, 26.11.2018
Porządne naturalne ruchanko, a nie jakaś pozoracja.
Nova 18kaBiust6 Wstydzę s, WARSZAWA
Koneser, 19.11.2018
Rewelacja
Rebecca Exclusive, WARSZAWA
bzykacz, 06.11.2018
jak z kochanką. Bez pośpiechu, delikatnie ale pikantnie. Kolejna która daje rozkosz seksu bez gumy. Wytrysk w jej środku - ideał
Debiut Ruda AnalnaRozkosz, WARSZAWA
bzykacz, 06.11.2018
Może wizyta jednorazowa, ale delegacja udana. Super atmosfera, seks bez gumek i finał w środku. Panna to lubi
Nuru Masaż u Lili, ŁÓDŹ
Paweł , 05.11.2018
Bardzo gorący masaż jeśli można tak powiedzieć. Dziewczyna wręcz tańczyła na mnie . Oboje nago. Wytrzymałem tylko 30minut minut. Będę polecał bo czegoś takiego jeszcze nie przeżyłem.
ROKSANKA, GDAŃSK
Twitti64, 02.11.2018
Właśnie wroćiłem od tej MILF-etki i powiem krótko-Coś pięnknego!!!
Cud Miód Malina bez Fochó, WARSZAWA
analthebest, 26.10.2018
naszło mnie ma milfetke tym razem. Nie zawiodłem sie. Cała lista przerobiona.A najlepsza pupa, nie marudzi, tylko fajnie stęka, Bede czesto wpadła na takie ruchanie
Debiut Ruda AnalnaRozkosz, WARSZAWA
Robert, 18.10.2018
Cudowna
Bombowy biuścik 10, WARSZAWA
need for speed, 17.10.2018
rany takich wielkich balonów to w rzyciu nie lizałem. Potem fajne ruchanie w te ogromne cyce, miałem ochote w nich skonczyc, ale czelała na mnie jeszcze pupa, ktorą musialem zaliczyc. Godna polecenia nie ma - są tylko+
Młodziutka Milenka, BYTOM
Prist, 16.10.2018
Jest Super, choć to kwestia gustu...
Marika, ZIELONA GÓ
miras, 16.10.2018
Odwiedziłem i nie żałuje było super polecam namiętna pełen odlot będę wracał warto odwiedzać
Zerżnij mnie w cyce, WARSZAWA
analny, 10.10.2018
kurcze ona ma taka wielka pupe ze szok! juz na sam widok tego pupska wypietego myślalem ze dojde. Ale jakos wszedlem potem szybka jazda
Niedepilowana cipka, WARSZAWA
Bartek, 04.10.2018
Polecam jak najbardziej Monike.
Urszulka studentka Sexuol, RADOM
Tomek, 29.09.2018
Jedna z lepszych lasek w Radomiu . Mieszkanie przyjemne i dyskretne . Lokalizacja Radom Południe . Polecam i oceniam na 9
Gotowa na wszystko biust , WARSZAWA
anal the best, 17.09.2018
Naszła mnie ochota na duże cycki i większą pupę. Wybór był trafny. Faktycznie jak rozepniesz stanin a wystoią się taki cycki to ja już miałem tylko jedno w głowie:) Anal super pupa ciasna, potem jeszcze postanowiłem wepchać małego w te ogromne cyce i to był już koniec...